Winkel “Corona virus vrij” met een Selfserviceoplossing van Pan Oston

Winkelmandje ontsmetten, winkelkarretje ontsmetten of toch met een handschoentje de handscanner de? Een maand geleden was de moeilijkste keuze in de supermarkt nog bruin of wit brood. Door de zorg om het Corona virus is het vraagstuk hygiënisch en smetvrij de boodschappen doen iets waar iedere winkelier en klant mee worstelt.

Ook bij Pan Oston is er dezer dagen veel aandacht voor. Zo kwamen wij vrij snel met onze handleiding omtrent het virusvrij schoonmaken van onze Checkout oplossingen. Nieuwe tijden, zorgen ervoor dat er nieuwe oplossingen moeten komen. Zo is het spatscherm weer terug van weggeweest en zien we dat massaal desinfectie zuilen geplaatst worden. Toch ligt een voor vele al bekende oplossing mogelijk veel meer voor de hand: een Self-Checkout.

De laatste jaren is de Self-Checkout, of in het kort SCO, al flink in opmars. Supermarkten zoals Albert Heijn, Dirk van den Broek, Plus, Spar en Coop hebben de laatste jaren veel winkels uitgerust met SCO’s. Maar ook non-food giganten zoals Etos en Action hebben de voordelen ondertussen ontdekt.

WAAROM JUIST NU SELFSERVICE?
  • Eenvoudig afstand houden
    Door de SCO’s zo te plaatsen dat er voldoende ruimte is tussen de units is het simpeler voor klanten om genoeg afstand van elkaar te houden. Hierdoor toont u winkel tevens ook nog meer vrij en open, wat voor winkelend publiek als aantrekkelijker beschouwd kan worden. Daarnaast hoeven klanten niet meer in de rij te staan.
  • Minimaal contact
    Bij een SCO heeft de klant bijna alles in de hand, letterlijk! Van het schap in de winkelkar en vervolgens eenmaal langs de scanner alvorens er betaald wordt en de klant (tevreden en virusvrij) de winkel verlaat. Hierdoor is er minimaal contact wat het verspreiden van ziektekiemen en virussen tegen gaat.
  •  Personeelsbescherming
    Ook uw eigen personeel is minder gevoelig voor besmettingsgevaar. Uw kassières raken nu elk product normaals aan, dat is dan verleden tijd. In plaats daarvan zullen zij (op veilige afstand) een controlerende of service functie kunnen verlenen. 
Onze Self-Checkout oplossingen zijn natuurlijk niet enkel goede ziektepreventie oplossingen. Ze zorgen er tevens voor dat uw onderneming klaar is voor de toekomst en nieuwe manier van winkelen. Wilt u alle voordelen eens met ons bespreken? Maak dan nu een (digitale) afspraak om te kijken hoe wij samen met u de juiste selfservice oplossing voor uw onderneming kunnen vormgeven.

Of kijk hier voor meer inspiratie
deel

Nominatie Philips Spotlight

Stem nu op Beekman Electro & Pan Oston

23 mrt 2020

Corona en onze producten

Corona en onze producten

17 mrt 2020

Corona Maatregelen

Pan Oston onveranderd bereikbaar ondanks Coronavirus maatregelen.

16 mrt 2020

EuroShop 2020

EuroShop 2020 een groot succes!

27 feb 2020

EHI Interview

Checkouts samenstellen zoals je een auto doet

17 feb 2020

Beurzen 2020

Het nieuwe jaar goed van start

08 jan 2020

Edeka Endt

ONE voor Edeka Endt

11 dec 2019

Praamstraat verkocht

Praamstraat verkocht

05 dec 2019

Omnichannel strategie

Omnichannel is de sleutel tot succes in Retail

27 nov 2019

BLUE FIRE op de beurs

Succes op de Restaurant & Takeaway Innovation Expo

26 nov 2019

Muskathlon 2019

Compassion red kinderlevens dankzij uw donaties!

07 nov 2019

Dutch Design Week

Inspiratie & Innovatie opdoen bij de #DDW2019

29 okt 2019

Speeddaten

"Speed ​​Dating" zorgt voor extra marktkennis

16 okt 2019

Zelfscannen

SELFSERVICE BELANGRIJK VOOR MILLENIALS EN GENERATION Z

22 aug 2019

VAKER ZELF SCANNEN

VAKER ZELF SCANNEN: GEMAK VOOR DE KLANT, DATA VOOR DE RETAILER

09 aug 2019

Nieuwe Checkouts

AD DELHAIZE LOCHRISTI VOLLEDIG VERNIEUWD

02 aug 2019

Nieuw Pand

Ervaar het nieuwe Pan Oston aan de Hertzstraat in Raalte

24 mei 2019

Mijlpaal

Pan Oston produceert de 5000ste Tipico Betting Terminal

15 mei 2019

SLIMME DISPLAY

SLIMME DISPLAY REVOLUTIONEER SUPERMARKT PROMOTIE

10 mei 2019

EUROCIS 2019

BEDANKT VOOR UW BEZOEK TIJDENS DE EUROCIS 2019

27 feb 2019

Studenten

Windesheim studenten op bezoek

30 jan 2019

Insights 2019

Insight Design Report 2019

16 jan 2019

Digitale Healthcare

BLUE FIRE COMPACT: HET JUISTE MEDICIJN VOOR UW PATIËNTEN

14 jan 2019

INTERACTIEVE PROMOTIE

UNIEKE INTERACTIEVE PROMOTIE MET DE BLUE FIRE

17 dec 2018

digitale receptie

BLUE FIRE COMPACT: EEN KIOSK DIE BIJDRAAGT AAN UW GASTVRIJHEID

26 okt 2018

endless ailse

BLUE FIRE COMPACT: EEN UNIEKE TOEVOEGING AAN UW RETAILSTORE

22 okt 2018

PRAXIS MEGA STORE

PRAXIS MEGA STORE HEEFT NIEUWE CHECKOUT ZONE

27 jul 2018

FEESTELIJKE BOUWSTART

FEESTELIJKE START BOUW BEDRIJFSPAND PAN OSTON RAALTE

23 jul 2018

INSIGHTS 2018

QUARTERLY DESIGN REPORT 2018

26 jun 2018

CITY STORES

CITY STORE VAN COOP EN SPAR

22 mei 2018

IPO STUDENTEN OP BEZOEK

INTERNATIONALE IPO STUDENTEN WINDESHEIM BEZOEKEN PAN OSTON

16 apr 2018

RED DOT AWARD

Red Dot award voor BLUE FIRE

04 apr 2018

PAN OSTON GROEIT DOOR

PAN OSTON GROEIT DOOR OP DE ZEGGE VII

13 mrt 2018

LAAT U INSPIREREN

Blijf op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen betreft checkout, selfservice en kiosk oplossingen door Pan Oston te volgen.
Volg ons

CONTACT

Vragen over onze checkout, selfservice of kiosk oplossingen? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.
v
 
VERZENDEN