SOCIAL DISTANCE SOLUTIONS

De maatschappij en het klantgedrag verandert onder invloed van de corona crisis. Dit vraagt om duurzame en veilige oplossingen voor de lange termijn die aansluiten op wet- en regelgeving. Maar hoe gaat het nieuwe Retail landschap eruit zien? Wij denken daarin graag met u mee en delen onze visie voor de toekomst.

Vertel mij meer

SOCIAL DISTANCE SOLUTIONS

Sinds januari 2020 is er veel veranderd in de wereld. Van lock-down tot een nieuwe maatschappij waar anderhalve-meter het codewoord lijkt te zijn. Gelukkig is er verbetering zichtbaar en worden maatregelen versoepeld waardoor winkeliers weer klanten kunnen bedienen. Veel van onze hen, en u waarschijnlijk ook, hebben de nodige tijdelijke maatregelen getroffen direct aan het begin van de crisis. Maar hoe tijdelijk zijn deze oplossingen en voldoen ze aan de toekomstige verwachting van uw klanten?

1.5M STAP IN DE GOEDE RICHTING
Onder invloed van Covid-19 is ons gedrag in het openbaar aanzienlijk veranderd. Daarmee is ook het gedrag van uw klanten veranderd. De ‘anderhalve-meter-samenleving’ heeft in korte rijd zijn inreden gemaakt en zal net zo snel kunnen verdwijnen, maar kan ook heel goed dat deze gedragsverandering permanent zal zijn. Iedereen is erbij gebaat om een situatie als me Corona in te toekomst te voorkomen, waardoor het aannemelijk is dat regelgeving, hygiëne standaard en persoonlijk gedrag voor altijd zullen veranderen. Met deze filosofie heeft Pan Oston gekozen om geen tijdelijk, maar (semi)permanente oplossingen te ontwerpen voor uiteenlopende situaties.



SPECIALISME & EXPERTISE

Als specialist in checking out en selfservice oplossingen heeft Pan Oston een aantal noodzakelijke maatregelen vertaald naar duurzame oplossingsrichtingen. Met als basis bestaande en nieuw opgedane kennis heeft ons team aanpassingen weten te doen aan bestaande oplossingen, maar ook kansen voor nieuwe en verbeterde oplossingen gevonden.

FIRST TME RIGHT
Lange ontwikkeltijden zijn momenteel niet wenselijk, daarom is het belangrijk om efficiënt te ontwikkelen. Graag deelt Pan Oston eerst de ideeën met u om vervolgens selectief en efficiënt in een adviesgesprek de juiste oplossingen voor u en uw klanten door te ontwikkelen.
 

Meer informatie

Wilt u een vrijblijvend adviesgesprek met één van onze specialisten? Vul dan nu de aanvraag in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
 
SEND