Het Retaillandschap is op het gebied van afrekenen, transactie en informatie in transitie naar meer gemak, flexibiliteit, snelheid, zelfstandigheid en controle bij klanten over hun winkelervaring. Pan Oston is sinds 1969 specialist in klantinteractiesystemen voor de Retail sector, zowel in food- als in non-food, en loopt voorop in nieuwe ontwikkelingen rondom checkout-, selfservice- en kiosk oplossingen voor retailers.
Als specialist in checking out en selfservice met passie voor nieuwe uitdagingen zoeken we naar moderne oplossingen in het proces van afrekenen, transactie, informatie en ontvangst. Of het nu gaat om food-retail of non-food concepten zoals warenhuizen, health & beauty, tuincentra en DIY, uw Retail concept is richtinggevend voor het proces van consultancy, design en engineering. We gaan samen met u op zoek naar duurzame, maar ook spannende en vernieuwende oplossingen om een concept neer te zetten dat aansluit bij uw formule.
In moderne Retail omgevingen is selfservice niet meer weg te denken. 78% van de klanten in Retail verwacht te kunnen afrekenen bij een zelfscan kassa. Maar wat bepaalt voor u de ideale mix van full-service en self service, welke factoren spelen een rol en hoe moet u die wegen om tot een front end te komen dat omzetgroei mogelijk maakt en kosten omlaag brengt?
Onze consultants hebben een diepgaande know-how van afrekensystemen in de meest uiteenlopende Retail-concepten en helpen u graag bij het ontwikkelen van een optimale kassa-zone die past bij uw wensen en die van uw klanten.