/ AVIA weghorst kiest voor Pan Oston

Eten bestellen gemakkelijk gemaakt met ESSENCE bestelzuil bij AVIA weghorst

Voor de vernieuwing van het tankstation aan de Twekkelerweg in Enschede was AVIA Weghorst op zoek naar een moderne kiosk. Deze zou een belangrijke plek innemen in. Het foodretailconcept Hush. Samen met betaalleverancier Eijsink zorgde Pan Oston voor een goede oplossing voor dit vraagstuk.


AVIA Weghorst heeft een nieuw concept ontwikkeld dat meer betekenis wil geven aan de momenten onderweg: Hush. In dit foodretailconcept, dat je kunt vinden bij de AVIA tankstations, kunnen mensen verse broodjes afhalen of opeten die gemaakt zijn van kwalitatieve en gezonde producten. Zo probeert Hush mensen onderweg te helpen om voor gezonde voeding te kiezen, in plaats van ongezonde snacks. Inmiddels zijn er vier tankstationshops geopend en kunnen klanten de heerlijke broodjes proeven in Hengelo, Deurningen, Enter en Enschede. Toch was de huidige kiosk bij Hush nog geen goede manier om te bestellen en af te rekenen. Daarom kwam Eijsink met de vraag of Pan Oston kon helpen bij het ontwikkelen van een moderne kiosk, die moest dienen als bestelzuil voor de food- en broodjesafdeling.



Over AVIA
0 Landen AVIA is actief in 15 West-Europese landen
0 Zelfstandige Onder het merk vallen 90 zelfstandige oliemaatschappijen
0 Tankstations 3.500 tankstations door heel Europa
/ Wat had AVIA Weghorst nodig?

Met een paar klikken besteld en betaald

Pan Oston adviseerde samen met Eijsink om voor ESSENCE self-service kiosken te kiezen. Door het vraagstuk met self-service op te lossen, kunnen klanten die alleen voor het tanken betalen ook sneller geholpen worden. Uiteindelijk zijn twee ESSENCE wandkiosken aan een paal in het restaurant gemonteerd. Wanneer je als klant aankomt lopen, zie je de kiosken gelijk hangen. Ze hangen op een prominente plek back-to-back en nodigen uit om in een paar klikken te bestellen en te betalen. De twee kiosken hebben voor een duidelijk touch point in de customer journey gezorgd. In combinatie met de Booq software van Eijsink is ook de koppeling met de keuken geregeld en kunnen de chefkoks direct na het afronden van de bestelling beginnen met de bereiding.


Goed samenwerken

Softwareleverancier Eijsink en Pan Oston werken al een aantal jaren samen met een goede relatie als basis. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan hierbij centraal. Via Eijsink mocht Pan Oston advies geven over de hardware van de nieuwe kiosken. AVIA Weghorst was erg gecharmeerd van de moderne look en feel van de ESSENCE kiosk en vond dat deze erg goed in het concept van restaurant Hush paste. Daarom hebben zij gekozen voor een samenwerking met Eijsink en Pan Oston.


De optimale klantreis

De ESSENCE wandkiosken van Pan Oston helpen AVIA Weghorst bij het verbeteren van hun klantreis. Wanneer de klant binnenkomt, kan hij direct beginnen met bestellen en in een paar klikken gemakkelijk afrekenen bij het ingebouwde pinapparaat. Vervolgens kan hij binnen enkele minuten al genieten van een vers bereid broodje of een andere lekkere maaltijd. Het optimaliseren van de customer journey en betaalgemak staan centraal bij de intuïtieve ESSENCE kiosken. Door deze kiosken worden pre-orders, up- en cross-selling op één plek geïntegreerd in het restaurant. Het is mogelijk meerdere software- en hardwarecomponenten te combineren, zodat de kiosk naadloos aansluit op het retailconcept waar de kiosk geplaatst wordt. Meer informatie over oplossingen voor Tankstations Shops ondekken?

/ Contact

Vragen?

Vragen over onze check-outs, zelfservice oplossingen of kiosken? Neem dan contact op via het onderstaande formulier en wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Bedankt!

We hebben je contactformulier ontvangen!
Volg ons
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen check-outs, selfservice en kiosken door Pan Oston te volgen.

Download AVIA Weghorst datasheet

Bedankt voor de interesse in onze oplossing. Plan voor verdere vragen een adviesgesprek in met één van onze verkopers.