SELF-ORDER KIOSKS VOOR JULIA’S

Tijdens de spits eten bestellen op het station? Dat is voor veel reizigers een stressvolle situatie; je wil graag je volgende trein halen, maar ook kunnen genieten van een lekkere maaltijd. Ook bij restaurant Julia’s op station Rotterdam Centraal kan het tijdens de spits erg druk zijn. Daarom wilde Julia’s een manier creëren waardoor reizigers tijdens deze piekmomenten gemakkelijk en snel eten kunnen bestellen. Pan Oston hielp de restaurantketen tijdens de verbouwing van haar vestiging op station Rotterdam Centraal met het ontwikkelen van een passende oplossing.

Dé oplossing voor selfservicerestaurants

Julia’s koos ervoor om een BLUE FIRE Fast Order van Pan Oston te plaatsen in de vestiging op station Rotterdam Centraal. Dit is een kiosk die speciaal ontworpen is als bestelzuil voor selfservicerestaurants. Aan beide kanten van de bestelzuil kunnen gasten van Julia’s op een groot scherm eenvoudig hun eten bestellen. Wanneer de gasten hun menu op het scherm hebben samengesteld, kunnen zij hun bestelling afronden en bij dezelfde kiosk met hun pinpas afrekenen.

Selfordering met vele voordelen

Door de inzet van de kiosk kunnen nu twee gasten tegelijkertijd hun menu samenstellen en afrekenen bij Julia’s. Hierdoor wordt de klantenstroom bij de vestiging versneld. Dit heeft als voordeel dat gasten minder lang hoeven te wachten, wat uiteindelijk voor meer tevredenheid zorgt. De inzet van een self-ordering kiosk heeft nog veel meer voordelen; het zorgt een verbeterde service, passende personalisatie en meer omzet. Lees hier alles over de voordelen van een self-ordering kiosk.

Lees hier meer over food-order oplossingen 

Intuïtieve en slimme software

Julia’s koos voor een samenwerking met Pan Oston op basis van eerdere ervaringen en vanwege partner Centric. Deze softwareleverancier heeft in het verleden al veel samengewerkt met Pan Oston en levert ook de Retail Solution Software voor Julia’s. De software van Centric is intuïtief en past volledig bij de huisstijl van Julia’s. Wanneer gasten bij de kiosk aankomen, klikken zij op de groene knop ‘Bestel hier’ en kunnen zij direct beginnen met het samenstellen van hun menu. De kiosk geeft alle producten door foto’s en tekst weer en toont daarbij ook informatie over het eten. De software van Centric zorgt ook voor een slimme koppeling met de keuken; de chefs van Julia’s kunnen direct aan de slag wanneer gasten hun bestelling hebben afgerond. De software is dus niet alleen mooi, maar zorgt ook voor meer efficiëntie.

Over Julia’s

Foodketen Julia’s is inmiddels een bekend fenomeen op veel verschillende stations in Nederland. Als reiziger kun je er een ontbijtje, lunch of avondeten bestellen en ook voor een lekker kopje koffie ben je van harte welkom bij de restaurants. Bij de restaurants van Julia’s kun je terecht voor een lekkere Italiaanse hap: pizza, penne, farfalle of een foccacia. De afgelopen tijd is Julia’s bezig met vernieuwing. Niet alleen het restaurant op station Rotterdam Centraal, maar ook op station Amsterdam Amstel is volledig verbouwd.

Hoogwaardige kwaliteit en vakmanschap

Voordat Julia’s voor Pan Oston koos, kwam een team de verschillende bestelzuilen van Pan Oston in de Showroom in Raalte bekijken. Hier kon zij de bestelzuilen testen en de hoge kwaliteit van dichtbij bewonderen. Uiteindelijk koos het team van Julia’s om de BLUE FIRE Fast Order met een double-sided scherm te plaatsen in haar restaurant op station Rotterdam Centraal en Amsterdam Amstel. Wil je meer weten over deze selforder kiosk of onze producten ook eens bekijken in de showroom?
deel
Self-ordering bij Julia Self-ordering bij Julia Self-ordering bij Julia
Ontdek meer
Edeka Endt
Digital Reception
HEMA

STAY INSPIRED

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen check-outs, selfservice en kiosken door Pan Oston te volgen.
Volg ons

ONS CONTACT

Vragen over onze check-outs, zelfservice oplossingen of kiosken? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.
v
 
SEND