Pan Oston mocht in 2019 voor de nieuwste AD Delhaize Lochristi op de Antwerpsesteenweg-Bosdreef de checkouts ontwerpen en leveren. En het resultaat mag er zijn, want de winkel is mooier en gezelliger dan ooit. Dankzij talrijke aanpassingen, waaronder de nieuwe checkouts geleverd door Pan Oston, kunnen de klanten vlotter door de verschillende afdelingen lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort.
Het unieke nieuwe concept van de AD Delhaize in Lochristi legt zich op een nog meer klantgerichte dienstverlening voor praktische toepassingen van iedere dag. Met andere woorden, in de nieuwe AD Delhaize Lochristi staat de klant en beleving centraal.
Het nieuwe AD-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, betere visibiliteit, sfeervolle verlichting, warme materialen en kleuren gecombineerd met een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht, want 'Delhaize mee met 't leven' betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van elke klant.
AD Delhaize van Lochristi biedt het allerbeste van Delhaize. Dit valt meteen op wanneer je de winkel binnen komt bij de vernieuwde groente en fruit afdeling. Maar ook de vlees, vis en brood afdelingen bieden dagverse producten aan. "Daar zijn we echt trots op", zeggen de zelfstandige uitbaters.
Bij een nieuw modern winkelconcept hoort natuurlijk ook een vernieuwde checkout zone. Samen met Pan Oston heeft AD Delhaize daarom een volledig nieuwe checkout ontwikkeld die past bij de look & feel van de winkel. In totaal werden er 13 kassa’s geplaatst in de winkel die een totaal verkoopoppervlakte heeft van 2500m2. Ook bij de logistieke operatie heeft Pan Oston AD Delhaize optimaal geholpen. Door vooraf de checkouts plug & play klaar te maken wist het service team alle 13 kassa’s in een korte tijd te installeren.