Een moderne manier van eten bestellen… Dat is precies waar horecaonderneming Albron naar op zoek was voor één van haar nieuwste concepten Frites Affairs. Inmiddels staan in verschillende restaurants van Frites Affairs foodkiosken van Pan Oston. Zo ook in het restaurant van Center Parcs de Vossemeren in België. Hier kunnen klanten na het zwemmen in het tropisch zwembad snel een frietje bestellen bij één van de bestelzuilen van Frites Affairs.
Het tropisch zwembad en de daarbij behorende horecagelegenheden van Center Parcs de Vossemeren werden onlangs volledig gemoderniseerd. Frites Affairs kreeg een plek in dit nieuwe plan en heeft tijdens de verbouwing een sfeervolle, maar ook modern restaurant gecreëerd. Tijdens deze verbouwing werd ook naar de customer journey van Frites Affairs gekeken: klanten moesten in het nieuwe restaurant op een moderne manier hun eten bestellen en afrekenen. Inmiddels is het restaurant geopend en kunnen klanten van Frites Affairs hun friet bestellen bij de BLUE FIRE Micro van Pan Oston.
De BLUE FIRE Micro is een kiosk met een kleine footprint, die lid is van de BLUE FIRE-familie. De kiosk is ontworpen als een tafelmodel en onder andere geschikt als self order kiosk. Door de kleine voetafdruk van de BLUE FIRE Micro past de kiosk goed bij de kleine bestelcorners van Frites Affairs. De kiosken staan op een balie, waar drie klanten naast elkaar hun eten kunnen bestellen en afrekenen. Door meerdere bestelkiosken in te zetten, zorgt Frites Affairs voor een vloeiende klantenstroom, ook tijdens piekmomenten. De inzet van de BLUE FIRE Micro bij Frites Affairs zorgt er namelijk voor dat meerdere klanten tegelijk kunnen bestellen, waardoor er minder lange wachtrijen ontstaan. En dat zorgt weer voor meer tevreden klanten!
Niet alleen de inzet van meerdere kiosken tegelijkertijd, maar ook de slimme en intuïtieve software van Eijsink zorgt voor een snelle en goede bestelervaring. Klanten kunnen met een paar klikken op het scherm hun menu samenstellen en afrekenen. Door een slimme koppeling van de software kunnen de medewerkers in de keuken snel aan de slag met de bestelling. Zij zien namelijk vrijwel direct na het afrekenen de bestelling van de klant op een scherm verschijnen. Een BLUE FIRE Micro zorgt dus ook voor meer efficiëntie en een snelle afhandeling van bestellingen.
Deze moderne manier van bestellen zorgt bij Frites Affairs voor een betere klantenstroom en een geoptimaliseerde customer journey. Voor klanten brengen de bestelzuilen dus veel voordelen. Maar wat vinden de medewerkers van Frites Affairs van deze nieuwe manier van bestellen? Een medewerker vertelt: “in het begin wisten we niet zo goed wat we ervan moesten verwachten, maar nu we het eenmaal hebben, zijn we er enorm blij mee. Klanten vinden het ook fijn en zijn al helemaal gewend aan het bestellen met selfservice. Het past gewoon enorm goed in het nieuwe concept van Frites Affairs.”