/ Benu & Summit DIS kiezen voor Pan Oston

Klantzuil vereenvoudigt zorgverlening

Het ophalen van medicamenten bij BENU apotheken is nu nog makkelijker dankzij de digitale selfservice oplossing van Pan Oston en Summit DIS. In ruim 170 apotheken is het ondertussen mogelijk om een recept op te halen met de slimme wachtrijtoepassing van Summit DIS die op de BLUE FIRE Compact draait.


Eenvoudig & Snel een recept ophalen met de Klantzuil

Door de toepassing is het ophalen van een recept bij BENU apotheken een fluitje van een cent. De klant ontvangt op voorhand digitaal een persoonlijke (QR) code voor het ophalen van een recept. Bij binnenkomst in de apotheek kan de klant de persoonlijke code invoeren op de kiosk of de ontvangen QR-code scannen. Doorn een koppeling met het apotheekinformatiesysteem van BENU wordt op een AVG-veilige wijze gecontroleerd welke klant er in de apotheek staat en welk recept en medicamenten er voor deze klant gereserveerd zijn. Terwijl klant wacht wordt door een backoffice-medewerker het betreffende recept alvast klaargelegd. Zodra de klant wordt opgeroepen weet de baliemedewerker meteen wie de klant is, kan deze persoonlijk begroeten en het recept en de medicamenten direct meegeven.


Real-time management software voor een betere doorstroom

Dit kan omdat de uitgebreide real-time management informatie module is geïntegreerd in het dashboard van de wachtrijtoepassing. Door het interpreteren van deze data kan BENU een nog duidelijker beeld van het apotheekbezoek en kan hiermee o.a. de personele bezetting verder optimaliseren. De volgnummers worden via een koppeling met de eigen BENU Backoffice omgeving Digitale Signage schermen weergegeven.


Toegankelijk voor iedereen

Over toegankelijkheid van de applicatie is ook goed nagedacht. Momenteel kan de klant kiezen uit zeven talen die veel in Nederland gesproken worden. Daarnaast kan met een druk op de knop de gehele gebruikersinterface ‘omlaag gehaald worden’ en zodoende ook door mindervaliden goed bediend worden.


Over Summit DIS

Summit DIS is een software integrator en partner van Pan Oston die totaaloplossingen voor Digitale communicatie en self-service terminals aanbied. Gebruikmakend van de nieuwste technologieën levert de ze niet alleen standaardoplossingen, maar ook klant specifieke projecten.

/ Contact

Vragen?

Vragen over onze check-outs, zelfservice oplossingen of kiosken? Neem dan contact op via het onderstaande formulier en wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Bedankt!

We hebben je contactformulier ontvangen!
Volg ons
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen check-outs, selfservice en kiosken door Pan Oston te volgen.

Download Benu datasheet

Bedankt voor de interesse in onze oplossing. Plan voor verdere vragen een adviesgesprek in met één van onze verkopers.