Wat in 1993 als klein winkeltje in Enkhuizen begon, is nog geen 25 jaar later een Europese discounter gigant die maar niet aan populariteit lijkt te verliezen. Action doorbrak als onderneming de afgelopen jaren vele groeirecords en weet zelfs tijdens de corona pandemie momentum te houden. Met het openen van haar 2000ste filliaal in Europa laat de non-food-discount keten wederom zien waartoe ze in staat zijn.
Pan Oston maakte de snelle groei van deze discounter van dichtbij mee en ondersteunt de organisatie bij de vragen rondom de ombouw of nieuwbouw van de checkout zone. Traditioneel gezien begon het met checkouts, maar sinds 2020 heeft Action ook de stap gemaakt naar self-checkouts en na uitvoerig testen zien we deze in steeds meer winkels terug. Tot nu staat de teller op 10.000 checkouts en 1000 self-checkouts.
Een winkel installatie is een klus waarbij elk moment telt. Pan Oston heeft daarom samen met Action een efficiëntere manier ontwikkeld om de checkout zone vlot en eenvoudig te installeren. Zo bieden we optimale ondersteuning als het gaat om het logistieke process. Doormiddel van goede planning, Plug&Play installatie en logistieke ondersteuning weten we daardoor de checkout zone in één dag klaar voor gebruik te krijgen. Dit is een prestatie waar wij samen met Action trots op zijn en wij hopen dan ook dat wij samen de verdere groei ambities van deze Nederlandse International waar kunnen maken.