Tijdens het Supermarktvastgoedcongres op 7 november heeft de Albert Heijn in Aalten de titel 'Mooiste Nieuwe Supermarkt van Nederland 2024' in de wacht gesleept! Bij Pan Oston zijn we verheugd om te kunnen bijdragen aan dit succes door het leveren van onze checkouts, self-checkouts en klantgeleidingssystemen. Onze oplossingen helpen Albert Heijn om een naadloze en efficiënte winkelervaring te bieden aan hun klanten.
De herontwikkeling van de Albert Heijn in het dorpscentrum van Aalten is een prachtig voorbeeld van hoe functionaliteit, duurzaamheid en dorpskarakter hand in hand kunnen gaan. De supermarkt heeft haar oppervlakte verdubbeld tot 2.150 vierkante meter, mede door slim gebruik te maken van de onderliggende bibliotheek, wat resulteerde in een onder andere een ruime parkeerkelder.
Maar er is niet enkel genoeg ruimte voor parkeren. Dit zie je direct bij de entree waar naast het assortiment aan bloemen en planten ook ruimte is voor een bakkerij. Dankzij ruime opgezette afdelingen en gangpaden heeft de klant zelf bij deze druk bezochte Albert-Heijn niet het gevoel in een drukke winkel te zijn en dit is een absolute pré voor de winkel ervaring.
Deze filosofie vertaalt zich tevens in het ruim opgezette self-checkout (SCO) plein dat plaats biedt voor 12 self-checkouts. Dit geeft klanten de mogelijkheid om snel en efficiënt hun boodschappen af te rekenen, wat vooral handig is tijdens drukke momenten. Daarnaast zijn er twee traditionele bandkassa's beschikbaar voor klanten die de voorkeur geven aan persoonlijke service of grotere hoeveelheden boodschappen hebben.